10 de febrer 2011

Pràctica POSICIONAMENT PRODUCTES DE BELLESA

1- Herbal Essences
Aquesta marca va dirigida a un públic objectiu jove, concretament noies d'uns 14 a 25 anys, de classe mitjana i mitjana-alta
La seva publicitat és caracteritzada pels colors i la idealització dels paisatges i escenes, per tant es pot deduir el seu posicionament d'aquesta manera



2- H'S Xampú

Aquesta marca va destinada a homes d'uns 25 a 45 anys, de classe mitjana, mitjana-alta
Es posiciona al mercat masculí ja que la seva publicitat ho demostra així


3- Neutrogena

Aquesta crema va dirigida a homes de 30 a 50 anys i a dones de 30 a 50 anys, de classe mitjana, mitjana-alta
És posicionada com una marca de qualitat, ja que també es ven a farmàcies i això dóna una imatge de la marca de confiança i seguretat


4- Clean and clear

Aquesta marca va dirigida a joves de 13 a 20 anys de classe mitjana, mitjana-alta
Es posiciona en aquest mercat perquè la seva publicitat és representada per joves amb problemes d'acné, grans espontanis, etc



5- Loreal men expert

Aquesta marca va destinada a homes en etapa de maduresa, d'uns 30 a 50 anys, quan ja comencen a tenir arrugues, de classe mitjana-mitjana alta
Es dirigeix a homes actius, que no paren i que es cuiden
Es posiciona així perquè tal com diu el seu nom, (men expert) homes experts (madurs) i els seus anuncis són representats per actors famosos i d'aquesta franja d'edat; Pierce Brosnan i Patrick Dempsey

6- Elvive

Aquesta marca va dirigida a dones de 20 a 37 anys, les quals els hi agrada cuidar-se el cabell
De classe mitjana, mitjana-alta, ja que aquests productes tenen un preu elevat en comparació a la competència
La seva publicitat està representada per dones d'aquesta edat, Penelope Cruz, per exemple
Ofereixen solucions per tot tipus de cabell









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada